Mijn Klacht:
Ik heb een klacht over Eye Wish omdat de glazen die ik heb aangeschaft niet goed passen in het montuur. Ondanks dat ik contact heb gehad met Eye Wish, waarbij zij een cement laagje in het montuur hebben aangebracht, blijft het probleem bestaan. Ik ben teleurgesteld in de geboden oplossing en vind dat het probleem niet adequaat is verholpen.
De glazen zitten nog steeds te los in het montuur er is niets veranderd!!
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een terugbetaling voor de glazen.

