Klacht: Glazen passen niet goed in montuur

klager2c49e83f op 21 juni 2026 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Eye Wish has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf Eye Wish
Status Open
Datum 21 juni 2026

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over Eye Wish omdat de glazen die ik heb aangeschaft niet goed passen in het montuur. Ondanks dat ik contact heb gehad met Eye Wish, waarbij zij een cement laagje in het montuur hebben aangebracht, blijft het probleem bestaan. Ik ben teleurgesteld in de geboden oplossing en vind dat het probleem niet adequaat is verholpen.
De glazen zitten nog steeds te los in het montuur er is niets veranderd!!

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek om een terugbetaling voor de glazen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door klager2c49e83f
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM