Mijn Klacht:
Ik heb onlangs Pampers 2 gekocht en helaas lekken ze te vaak. Het komt voor dat alles eruit loopt via de zijkanten of de achterkant, waardoor het hele pakje vuil wordt. Dit is erg vervelend en onpraktisch.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag willen weten wat Pampers hieraan gaat doen en hoe zij dit probleem kunnen oplossen. Ik overweeg namelijk om over te stappen naar een ander merk als dit probleem niet wordt aangepakt.



