Mijn Klacht:
Ik heb onlangs een volumeshampoo van Andrelon aangeschaft, maar deze blijkt niet goed te zijn. Na het gebruik voelde mijn haar niet volumineus aan en was het resultaat teleurstellend. Pogingen om contact op te nemen met Andrelon zijn erg frustrerend geweest, aangezien de wachttijden aan de telefoon lang zijn en het contactformulier moeilijk te vinden is. Ik vind het onacceptabel dat ik geen directe ondersteuning kan krijgen.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om mijn geld terug voor de ondeugdelijke shampoo.


