Mijn Klacht:
Na 13 jaar heb ik met pijn in mijn hart mijn Pathé Unlimited Gold-abonnement opgezegd. Niet vanwege de prijs, maar vanwege het besluit om voortaan in alle zalen pauzes in te voeren. Als jarenlang Goldmember voel ik me niet gehoord. Ik begrijp dat sommige bezoekers behoefte hebben aan een toiletbezoek of iets te eten tijdens een lange film, maar ik mis de keuze. Waarom niet een deel van de voorstellingen met pauze en een deel zonder? Het lijkt alsof loyaliteit minder belangrijk is dan extra omzet uit de foyer. Voor mij hoort een film een ononderbroken ervaring te zijn, en daarom heb ik mijn abonnement beëindigd.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om de optie dat er één zaal ter beschikking wordt gesteld aan bezoekers die een film zonder pauzes kunnen bekijken.

