Klacht: Niet Bezorgd. En dat is niet de eerste keer!

Sandra Feenstra-Hartogsveld op 06 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 6 mei 2024
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Sandra Feenstra-Hartogsveld, Hartelijk bedankt voor uw aanvullende informatie. Met het genoemde zendingsnummer, kon de bewuste chauffeur worden gevonden om deze aan te laten spreken op een verkeerde werkwijze. De klacht heb ik voor u ingediend vanuit case 26261699. Het...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 6 mei 2024

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorging door DHL, waarbij de bezorger niet aanbelt en aangeeft dat de klant niet thuis is, ondanks dat er nog voldoende tijd is om te bezorgen. Dit heeft geleid tot frustratie en onvrede over de service van het koeriersbedrijf. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

In de DHL app staat de tijd wanneer ze komen. Maar ik krijg al na tien minuten door: We hebben elkaar gemist! Terwijl nog meer dan tijd genoeg is. En Ze hebben NIET eens AANGEBELD!!! En dit is niet de eerste keer. Weg met deze koeriersbedrijf, ze bezorgen NIET EENS!! Wel rijden in het DHL Busje, maar Bezorgen ho maar………

Gewenste Oplossing:

Dat ze gewoon komen bezorgen met de producten die ik heb besteld. Dus ook aanbellen.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 jaren geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat er onterecht is gemeld dat u niet thuis was. Ik wil u klacht graag melden. Zou u daarvoor het tracktrace-nummer willen sturen uw postcode en huisnummer? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Danique DHL E-commerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Sandra Feenstra-Hartogsveld

2 jaren geleden - Goedemorgen Danique, JVGL06059729000869405294 8701DP 22 Ik hoop echt dat u er wat aan doet. Want sinds een paar maanden gebeurt dit veel vaker én worden er zelfs pakketten onbeheerd achtergelaten. Enige tijd geleden zag ik zelfs een pakketje in de centrale hal staan dat bestemd was voor iemand uit een andere flat. Wanneer we nu zien dat een webshop levert via DHL, bestellen we het indien mogelijk ergens anders en dat lijkt me niet de bedoeling. Ik hoor het graag. Vriendelijke groeten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 mei 2024 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Feenstra-Hartogsveld
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM