Mijn Klacht:
Zeer slecht! Na eerste poging werd het pakketje gelijk bezorgd bij een servicepunt waar ik met ov op en neer 2 uur kwijt zou zijn voor het ophalen, terwijl binnen straal van 5km van mijn woonadres meerdere DHL servicepunten zijn!
Gewenste Oplossing:
Pakket bezorgen op mijn adres


