Mijn Klacht:
Ik bestel al een langere tijd bij een bedrijf shakes.dat ging altijd goed.zewerden bezorgd door postnl.dat ging goed.Deze keer door Dhlen dan savonds vanaf 17.30 tot 21.30.Ik zat in de kamer met de tv aan, licht aan,geen gordijnen dicht.ik heb een duidelijk zicht op de rustige straat,en bij elk licht dat ik zag komen dacht ik;daarkomen ze.op het laatst bekeek ik de mails of een vertraging was,dat was niet zo.later zag ik;pakket bezorgd op dit en dat adres(mijn naam en adres) om 20.10uur!dus al vrog in de avond.maar er is niemand geweest;ook niet bij de buren;ik heb nog buiten gekeken.er is helemaal niemand geweest!i heb diezelfde avond aan het bedrijf en aan dhl erover gemeild;debezorger zegt dat hij/zij bezorgd heeft(ja wat moet ie anders zeggen;Ik snapook niet dat iemnd zomaar een pakket aanneemt dat niet voor hemof haar is;diefstal/.Ik heb het bdrijf gemaild dat ik niet meer bij hen bestel;bij geen enkel bedrijf dat dhl gebruikt;en dhl blijft gewoon liegen.
Gewenste Oplossing:
Ik koop niks meer bij het bedrijf,en ga niet bij bedrijven kopen die dhl gebruiken als vervoerder.ben er klaar mee

