Klacht: Dahlia’s van de Lidl

Harric op 13 juni 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 13 juni 2022
Reactie van het bedrijf:

Helaas hebben we nog geen reactie ontvangen op bovenstaande uitvraag. Wij zullen telefonisch contact met je opnemen voor verdere afhandeling. Uiteraard mag je alsnog via hier reageren! Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Bedrijf Lidl
Categorie Supermarkten
Status Opgelost
Datum 13 juni 2022

Een klant heeft ervaren dat de dahliaknollen van Lidl niet de verwachte bloemen opleverden, maar in plaats daarvan planten produceerden die meer op koolzaad leken. De klant was teleurgesteld en vond het zonde van de knollen. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Uit de twee zakjes dahliaknollen van de Lidl zijn inmiddels planten gegroeid van 1 a 2 meter hoog, die nog het meeste lijken op koolzaad. Veel groen met kleine gele bloemetjes. Geen dahlia’s dus. Ik had beter de verpakking in de tuin kunnen leggen dan die knollen in de grond stoppen!

Gewenste Oplossing:

Antwoord op de vraag: Hoe kan dat?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Lidl

3 jaren geleden - Hartelijk dank voor je melding. Wij vinden het enorm vervelend te lezen dat het niet de juiste bloemen zijn! Onze excuses hiervoor. Wij sturen je melding door naar de juiste collega’s om herhaling in de toekomst te voorkomen. Ter compensatie van het ongemak willen wij je een coupon toesturen in onze Lidl Plus app. Helaas vinden wij met de opgegeven gegevens geen Lidl Plus account. Mocht je hier wel al gebruik van maken maar met andere gegevens ontvangen wij graag het e-mailadres wat gekoppeld is. Mocht je nog geen gebruik maken van onze Lidl Plus app, maar dit wil willen, vragen wij je de app te downloaden en het gekoppelde e-mailadres te delen. Alvast bedankt voor je reactie! Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 juni 2022 om 20:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Lidl

3 jaren geleden - Hartelijk dank voor je melding. Wij hebben je telefonisch geprobeerd te bereiken maar helaas is dit niet gelukt en hebben wij ook nog geen reactie ontvangen op onze uitvraag. Wij hebben je melding onder 73748277 doorgestuurd naar de juiste collega’s ter behandeling. Wij willen je vragen om een reactie op onze uitvraag per mail te versturen naar [email protected] onder vermelding van referentienummer 73748277 zodat wij je kunnen vergoeden. Wij zullen de melding hier sluiten. Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Bericht van Lidl

3 jaren geleden - Wij hebben je op 14 en 17 juni gemaild met de uitvraag voor meer informatie. Helaas hebben wij hier geen reactie op vernomen. Wij hebben daarom de melding afgesloten. Mocht je toch nog wensen te reageren, dan kan dat onder vermelding van referentienummer 73748277

Alle klachten die gemeld zijn door Harric
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.

Bron: ConsuWijzer