Klacht: 9/10 keer te laat, geen buskok

op 21 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lijn 90 richting lisse rijdt altijd te laat. Op het moment van schrijven sta ik al ruim een kwartier te wachten. Normaal gesproken zou hij om 17:22 vertrekken vanaf Willem van den Berg stichting in Noordwijk.

Gewenste Oplossing:

Lijkt me vrij duidelijk, optijd rijden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Guus, Wat balen dat je zo lang op je bus moest wachten. Uit de titel van je bericht begrijp ik dat dit vaker gebeurt. Is dit altijd rond hetzelfde tijdstip? Ik zie dat de bus tijdens de rit zo'n 15 minuten vertraging had, mogelijk door de verkeersdrukte rond de spits. Excuses voor het ervaren ongemak! Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 mei 2016 om 07:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wat balen dat je zo lang op je bus moest wachten. Uit de titel van je bericht begrijp ik dat dit vaker gebeurt. Is dit altijd rond hetzelfde tijdstip?
Ik zie dat de bus tijdens de rit zo'n 15 minuten vertraging had, mogelijk door de verkeersdrukte rond de spits.
Vraag over tijdstip is vooralsnog niet beantwoord. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Guusbakker