Klacht: 8558

op 18 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 20 juli 2012 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vervelend dat er onduidelijkheid is over facturen. Volgens onze gegevens heeft de klant na het plaatsen van de klacht al contact gehad met de klantenservice over sms diensten. Meer informatie hierover staat ook vermeld op onze site: http://www.tele2.nl/mobiel/betaalde-sms-diensten.html Voor verdere vragen hierover kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jouke Dantuma