Klacht: 8 WEKEN GEWACHT EN UITEINDELIJK NOG GEEN BED

op 21 april 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

ik heb op 6 maart een bestelling geplaatst (boxspring pollux oak antraciet), dit heeft overigens 4 weken geduurd.
Na ontvangst bleek het de verkeerde boxspring te zijn ik kreeg namelijk de boxspring castor antraciet inplaats van ‘pollux oak’.
IK HEB DIRECT EEN KLACHT INGEDIEND vervolgens nieuwe bestelling en mocht ik gebruik maken van het geleverde bed tot dat de juiste bestelling geleverd zou worden (na 4 weken).
NA een totaal van 8 weken gewacht te hebben heb ik vandaag weer een verkeerd bed ontvangen!!!! DIT IS NIET NORMAAL, IK HEB NU ALLES TERUG GESTUURD EN HEB NU DUS GEEN BED.
IK ZAL DAN OOK NIETS MEER KOPEN BIJ LEENBAKKER, MAAR DAN OOK NOOIT MEER!

WANNEER IK GECOMPENSEERD WORDT EN ER GECOMMUNICEERD WORDT BINNEN HET BEDRIJF, HOE IS HET MOGELIJK DAT ER TOT 2 MAAL TOE EEN VERKEERD ARTIKEL WORDT GELEVERD.
EN WAT DACHT JE VAN EEN GRATIS BED !

Alle klachten die gemeld zijn door DII.88