Klacht: 8 dagen en 7 nachten betalen maar je blijft 7 dagen en 6,5 nacht

op 11 juli 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik officieel klacht indienen bij u. Ik heb een tijdje terug telefonisch via Corendon vakantiegeboekt. Zoals gewoonlijk heb ik optijd de kosten betaald. Ik als vaste klant van Corendon heb altijd in de ochtend gevlogen. Ik heb nu dus betaald voor 8 dagen en 7 nachten. Nu krijg ik mijn tickets en het valt mij op dat wij pas laat in de nacht in ons Hotel zijn. Ik zie op internet dat jullie hierover veel klachten krijgen. Logisch ook nog! Want ik zie dat jullie de klanten bedriegen met 8 dagen en vervolgens 24.00 uur kwijt omdat je pas laat in de nacht in hotel bent. Kortom het is dus geen 8 dagen maar 7 nachten en 7 dagen.

Het erge is onze vliegtuig zou een uur eerder vertrekken en nu is dat weer een uur later. Ben ik weer een uur extra kwijt. Ik ga op vakantie en alle tijden en uren tellen voor mij. Logisch ook ik betaal en werk er voor.

Bij deze wil ik of dat mijn vlucht vervroegt wordt dat ik dus zoals gewoonlijk 10 uur incheck of ik wil mijn dag die ik kwijtraak keer 3 maal ( mijn man en kind) vergoed krijgt.

Ik hoop dat jullie de klanten waarderen en willen behouden. Ik ga er vanuit dat dit op zijn minst wel opgelost wordt met een tegemoetkoming of compersatie. Wij voelen ons bedrogen door Corendon!! Hopelijk wordt het wel fatsoenlijk op mijn mail gereageerd.

Y.Yen

Ik wil betalen voor iets wat ik ervoor krijg!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door YYen