Klacht: 8 daags verblijf in een 5 sterren Hel.

op 26 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Met grote zorg hebben mijn vrouw en ik een 8 daagse all inclusive reisje uitgezocht om even na een jaar hard werken tot rust te kunnen komen.
Nou all inclusive is het inderdaad geworden na anderhalve dag rust was het over met de pret.Op maandag 20/06/16 melden zich maar liefst 500 jeugdvoetballers voor een 5 daags toernooi zich in het hotel.Deze werden verdeeld over 120 kamers u zult begrijpen dat is gemiddeld4 tot 5 spelers in de leeftijd van 7 tot 17 jaar op een kamer dat is vragen om problemen.
Er werd gevoetbalt op de gang,op de kamers,in de lobby, van ’s morgens vroeg tot diep in de nacht geluidsoverlast op de kamers,bij de maaltijden geen plaats meer in het restaurant,onbeschoft gedrag (middelvinger opsteken,spugen)Het zogenaamde relax bad was iedere dag een alles verwoestend golfslagbad geworden want na een spelletje voetbal was het zwemmen geblazen .we hebben bij de Reisleidster van Corendon dagelijks ons beklag gedaan,om overplaatsing naar een ander Hotel gevraagd,een klachten formulier ingevuld,ons beklag (dagelijks)bij het management van het Hotel gedaan maar niets hielp.In een uiterste poging om naar een ander Hotel over geplaatst te worden via de mail contact opgenomen met Corendon in Nederland.
Zij wilde ons wel overplaatsen naar een 4 sterren Hotel maar dan moesten we wel bijbetalen waarom ik heb hier niet omgevraagd ?
We hebben Corendon foto’s gemailt van de overlast en stukje geschreven en op de site van Corendon geplaatst dat hebben ze binnen het half uur verwijderd en ze hebben ons geblokkeerd op hun site.De reisleidster van Corendon geeft aan dat dit een sport Hotel is?dit is in de hele beschijving niet te vinden?
Als ik dit van tevoren had geweten had ik nooit dit Hotel geboekt.
Wij dachten nog een dag rust te hebben ook dit is er niet van gekomen vrijdag 24/06/16 vertrokken de 500 voetballers en 2 uur later kwam er weer een nieuwe groep van 250 jeugdvoetballers.

Het management ter plaatse en Corendon ter plaatse en in Nederland hebben ons vreselijk in de kou laten en ons mooi aan ons lot overgelaten.
Wij zijn blij dat we vandaag weer richting Nederland vertrekken uit deze 5 sterren kinder hel.
Vakantie hebben we niet genoten maar we moeten er wel weer een jaar op teren.Corendon bedankt van een zeer ontevreden klant voor al jullie inspanningen maar niet heus.

Als dit op goede manier gecompenseerd gaat worden onze hele vakantie is bedorven .

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanni