Klacht: 75 euro dor arme studenten gespaard als dank je wel gepikt door restaurant cadeau

Studenten hebben 75 euro gespaard en een cadeaubon gegeven van Restaurantcadeaubon. Helaas staat er geen geldigheidsdatum op en blijkt het net te zijn verlopen iets meer dan 3 maanden. 75 euro verzameld door studenten om te bedanken pikt de organisatie cadeaubon in. een bekeuring van 75 euro voor niets.
Heb Maud gebeld van deze organisatie helaas geen empatie een koud meisje die gewoon zegt verlopen haha dank u wel voor de 75 euro echt een scande koop niet in de winkel cadeaubon van restaurant cadeau doe dit dan van pluim of zoiets is onbeperkt houdbaar en niet maar een jaar.
Helaas kan je zomaar naar 75 euro fluiten

Als ik alsnog voor 75 euro mag eten.En ze de geldigheid van restaurant cadeaubon 2 jaar maken of langer een jaar is zo om

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RestaurantCadeau

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RestaurantCadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin koop geen cdaeua bon van restaurant cadeaubon