Klacht: 6 uur later vertrokken dan gepland.

op 01 augustus 2016 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Wij vertrokken 7:00 van huis, omdat onze vlucht vertrok om 9:30. Maar jammer genoeg was het niet zo. Ze hadden ons ook niet van te voren gecontacteerd dat het zou uitlopen. Tijdens het wachten werd er ons ook nog niks verteld totdat we zelf gingen opstaan, omdat het te lang duurde. Het bleek dat de leidinggevende ook de verkeerde informatie telkens doorgaf aan de reizigers. Uiteindelijk heeft het minstens 6 uur geduurd voordat we vertrokken. Ter bewijs heb ik de oude tickets gefotografeerd waarop stond dat we 9:30 zouden vertrekken en de nieuwe tickets die aan ons zijn overhandigd dat we uiteindelijk 15:45 zijn vertrokken. Met nog eens een tussenstop in Nador met een uur vertraging in Nador.

in de bijlage vind u 1 van de drie tickets terug waarop we eigenlijk zouden vertrekken.

Ik zou graag dat de klacht goed wordt geholpen. Omdat mijn moeder suikerziekte heeft en me vader een hoge bloeddruk en hun het meeste moeite heeft gekost daar.

ik ben pas tevreden als hun de kosten qua eten en drinken en de vliegticket hebben vergoedt van drie personen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lmehdi Bouaali