Klacht: 58 min in de wacht waarvan 56 min eerst wachtende

op 24 augustus 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bel om om mijn abonnement van de viva op te zeggen. Eerste instantie heb ik twee wachtenden voor me. Na 2 min hoor ik dat ik de eerst wachtende bent en ik spoedig word geholpen. Helaas heb ik dit 56 min moeten horen. Halverwege heb ik met de mobiel van mijn man gebeld en daar had ik twee wachtenden voor me. De mevrouw aan de telefoon zei dat het druk was en ze met zijn tienen aan het werk zijn en dat er een fout in het systeem zat. Hoe kan dit??! Echt niet van deze tijd dat je perse moet bellen voor het opzeggen van je abonnement.

Gewenste Oplossing:

Optie online je abonnement opzeggen. Cadeaubon voor gratis tijdschrift naar keuze

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R1ann3