Klacht: reserveringskosten

user-1310372 op 31 januari 2017 over 50s Diner & Take Away in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben op vrijdag 27 januari gaan eten met mijn partner bij 50S Diner in Eindhoven met een kaart van de AH restaurantactie. Ik had via IENS gereserveerd. Het eten was goed maar ruim aan de prijs.
Bij het afrekenen echter moest ik € 4,= extra afrekenen (€2,== p/p) voor de reservering via IENS. Dit staat nergens vermeld en dat geld wil ik terug.
Verder wilde het nagerecht van € 6,50 niet (ik had genoeg gegeten) in plaats daarvan wilde alleen een kop koffie à € 2,50. Wat schetst mijn verbazing, ik moest die kop koffie extra afreken.
Verder is de website van IENS absoluut niet klantvriendelijk. Een recentie achterlaten gaat bij niet of ik moet lid worden van die site en dat wil ik niet

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag de € 4,= reserveringskosten terug en de € 2,50 die extra moest betalen voor koffie terwijl ik net nagerecht van € 6,50 NIET heb genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door