Klacht: 5000 serie scheerapparaat

op 13 juni 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik gebruik al minimaal 14 jaar scheerapparaten van Philips omdat deze altijd stonden voor kwaliteit en lange levensduur met een goed resultaat. Na 6 jaar gebruik van het vorige apparaat was ik toe aan een nieuwe. Mijn keuze is gevallen op de 5000 serie. Deze heb ik 20 januari 2016 aangeschaft. Echter sinds een aantal weken valt mij op dat hij steeds slechter scheert. Sinds een paar dagen is het zelfs zo erg dat ik zelfs weer scheer met mesjes. Ik vermoed dat de mensen nu al bot zijn ondanks dat ik de kop dagelijk uitspoel en dat ik met regelmaat de mesjes eruit haal en met een klein borsteltje schoon maak. Dit lijkt mij niet nu al te mogen gebeuren! Ik heb de mensjes van het oude apparaat nog maar 1 keer vervangen en dat was ongeveer na een intensief gebruik van 4 jaar.

Gewenste Oplossing:

Met een gepaste oplossing. Ik heb er de volste vertrouwen in dat Philips met een goede en gepaste oplossing komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bert Hermse