Klacht: 5 sterren onwaardig / overboekt

op 16 september 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wellicht heeft u reeds (negatieve) info ontvangen betreffende het Rimondi Grand Resort op Kreta. Hierbij wil ik ook graag mijn klachten kwijt, hetgeen ik puntsgewijs zal beschrijven
– overboekt: bij aankomst op 6-9-2016 bleek het resort te zijn overboekt waardoor ook wij naar elders moesten uitwijken. Hostess Dafne Vrolijk heeft daarvan ook een klachtenformulier opgemaakt. Het gebodene voldeed duidelijk niet aan de verwachtingen (geen maaltijden / niet schoon / geen ‘luxe’ / veel lawaai). Al met al ‘gemiste vakantiepret’.
– eten: weinig keuze / weinig variatie / te lage temperatuur van het warme eten
– all-inclusive: hiermee werd door het personeel onvriendelijk mee omgegaan, met regelmaat kon je niet voor meerdere personen bestellen terwijl je wel met meerdere personen aan een tafel zit
– personeel: onvriendelijk, net of zijzelf ook niet netjes behandeld worden en dat de gasten ook niet gunnen!
– omschrijving resort te positief: bij u, Corendon, wordt het resort te positief beschreven, de genoemde 5 sterren kweken een verwachtingspatroon die niet wordt waar gemaakt.

Kortom een vakantie met te weinig ‘vakantiepret’.

Jammer dat je op deze wijze niet van je ‘wel verdiende’ vakantie kan genieten. Zo is het niet bedoeld door u, denk ik. Maar het is mij erg tegengevallen, i.t.t. vorig jaar op Kos, waar wij verwend zijn op Aegean View Aqua Resort die zijn sterren meer dan waard is!

Ik verwacht dan ook een passende oplossing van uw zijde voor dit ongemak.

Dat kan op twee manieren:
- een financiëel voorstel is een makkelijke oplossing voor uw bedrijf > voor mij een oplossing die ik zelf niet verkies
- een 'passende', vervangende vakantie, door u aangeboden

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Marien Heerens