Klacht: 5 klachten over het gebruik van de Ns (business) kaart

op 27 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte,

Graag wil ik 5 Klachten en meldingen indienen over het gebruik van de Ns (business) kaart en het systeem van in en uitchecken.

1) Onduidelijkheid over hoe Inchecken bij station Amstel. Het is daar een wirwar van opties van de verschillende vervoerders. Uiteraard staat het er op maar ik maakte di 21 januari waarschijnlijk wel een fout.
2) Het is niet controleerbaar of het hoe je bent ingecheckt bij de paaltjes.
3) na mijn rit op Sloterdijk checkte ik in bij de NS terwijl ik dacht uit te checken. Bij de info kon ik controleren of het fout was gegaan. Dit was het geval maar bij station Sloterdijk kun niet uitschenken van het GVB. Wat te doen?
4) Pas na de 15e de volgende maand is de eventuele fout zichtbaar op mijn gegevens bij de site van NS.
5) Men mag maximaal 3 fouten per jaar herstellen. Gezien bovenstaande is 3 voor een dagelijkse reiziger erg weinig.

Graag hoor ik uw reactie,

M.vr.gr.,

Mark

Geld retour en verbeteren systeem

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 januari 2014 om 09:39 geantwoord

antwoord met het advies een account aan te maken op www.ov-chipkaart.nl voor een uitgebreide reishistorie bij alle vervoerders

Alle klachten die gemeld zijn door Mark Lamers