Klacht: 5 broodjes voor 1 euro.

op 24 oktober 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 24 okt aan huis geleverde zak meegenomen naar Lidle aan de Laan van Borgvliet in Bergen op Zoom. Bij thuiskomst blijken alle broodjes apart gerekend en hebben we dus een kat in de zak gekocht. Grappig zo’n actie.
De winkel is niet telefonisch bereikbaar dus zijn we verplicht terug te gaan met de aankoop.
Wij wonen niet naast de winkel . We willen, ook al is het maar 70 cent , het teveel betaalde geld terug. En misschien kunt U voortaan Uw kassa personeel beter voorlichten.

Gewenste Oplossing:

Teveel betaalde geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 24 oktober 2017 om 17:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Els Gladdines