Klachten over 4XL Webshop

Hieronder kunt u zien welke klachten er over 4XL Webshop zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van 4XL Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Bestelling 1735

Klacht van Buelens Juliette op 16 september 2020 over 4XL Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

DE MAGISCHE ELEKTRISCHE REINIGINGSWASSER (11 GRATIS) 1 DE MAGISCHE ELEKTRISCHE REINIGINGSWASSER (11 GRATIS) 1 €44,95 Kostenoverzicht Beschrijving Prijs Subtotaal €44,95 Verzending Gratis Totaal €44,95 Betaald en nooit gekregen , sever onvindbaar op GOOGLE Lees meer

Niet geleverd

Klacht van FRu op 03 september 2020 over 4XL Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

2017 petten besteld en betaald. Deze zijn nooit geleverd! Klanten”service” reageert niet. Het gaat “maar” om €63,49. Na enkele maanden heb ik het opgegeven en geaccepteerd met een malafide bedrijf te maken te hebben. Wel aangifte gedaan. Lees meer

Wel betaald, niks ontvangen

Klacht van Bowie1960 op 12 februari 2019 over 4XL Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb besteld, direct via bankoverschrijving betaald. Vervolgens kreeg ik een herinnering dat ik nog niet betaald zou hebben. Direct betalingsbewijs gezonden via de mail. Niks meer gehoord. Ook niet na herhaaldelijk mailen, hun contactformulier gebruiken en nogmaals mailen, want... Lees meer

Niets gekregen

Klacht van ATV Pankras op 10 december 2018 over 4XL Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

Op 3 december 4 tshirts besteld. Ik was op zoek naar unikleurige tshirts en deze leken me redelijk qua prijs. Betaald maar tot vandaag niks ontvangen. Telefoonnummer gebeld op de factuur maar dit nummer is niet meer in gebruik. Na wat ik... Lees meer

Niet bestellen!!

Klacht van Sannab op 02 oktober 2018 over 4XL Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

Bijna een jaar geleden een flinke bestelling geplaatst. Die bestelling kwam een maand te laat aan. Toen heb ik het zsm geretourneerd. Na maand nog steeds geen geld terug. Telefoonnummer is niet te bereiken. Na 6 mails eindelijk reactie dat... Lees meer