Klacht: 4x veranderingen in vluchttijden

op 08 juli 2019 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn van 22 juni tm 29 juni naar Turkije geweest met corendon. Nou wat we nu hebben meegemaakt heb ik nog nooit meegemaakt! Onze vlucht zou op maandag 24 juni zijn in de ochtend. Maar ik kreeg een mail dat er op die dag ineens geen vluchten naar antalya gingen vanaf Eindhoven. Meteen gebeld en we moesten een andere luchthaven of vluchtdag kiezen. Aangezien we met 5 personen zijn geweest moest iedereen alles omgooien op het werk maar naar passen en meten kwamen we uit op zaterdag 22 juni in de ochtend. Daarna is onze vluchttijden 3 x gewijzigd !! We zouden om 17.45 uur vliegen. Vervolgens op het vliegveld was er vertraging en zouden we om 18.05 uur vliegen en tot mijn grootste verbazing werd dat 18.45 uur. Vervolgens waren wij pas om 01.30 in ons hotel en moesten we nog inchecken. Geen eten of drinken meer te bekennen alles was natuurlijk dicht. Gewoon heel de dag kwijt terwijl we voor 5 personen wel hebben betaald voor die dag.

Online Inchecken was ook een drama. Voor de heenvlucht gebeld en dit is met moeite geregeld maar de terugvlucht heb ik een mail gestuurd en kreeg ik terug dat het soms niet mogelijk is om online in te checken. Eenmaal op het vliegveld voor de terugvlucht begon opnieuw de ellende. Ons zoontje van 2 jaar zou geen stoel hebben want het vliegtuig zat vol. Weer een half uur bezig geweest om alles te regelen. Ineens kreeg hij toch een stoel maar zaten er 2 personen helemaal apart ( rij 2, 11 en 20) dit is dan ook een drama geweest voor mijn zoontje van 2 jaar. En wij waren niet de enige in het vliegtuig was een moeder die apart zou zitten van haar dochter van 3 jaar. Mevrouw ging hier niet mee akkoord met het opstijgen dus weer een half uur vertraging. Gelukkig waren er mensen die wilde ruilen zodat we toch konden vertrekken. Tot mijn verbazing zat mijn man op rij 11 naast een lege stoel!? Nou corendon wat een slechte service is dit zeg! Jullie hebben onze reis tot een hel gemaakt

Ik wil een vergoeding voor 5 personen voor 1 dag.
De reis was 2550 euro en was voor 8 dagen.
Terwijl we er maar 6 dagen hebben doorgebracht. We zijn aangekomen op 23 juni terwijl we hebben geboekt voor 22 juni. En we waren op 29 juni om 9.00 u al weer onderweg voor de terugvlucht.

Al is het een tegoedbon voor dat bedrag dan zijn wij tevreden en boeken we voor oktober weer. Zo niet is dit de laatste keer geweest. Ik vind dit echt geen service. Hopelijk komen jullie met een goede oplossing

Ps: er is ook een klacht gestuurd op het moment dat we op vakantie waren maar hier is nog geen reactie op geweest. Wij willen onze volgende vakantie voor dit jaar boeken maar alleen bij jullie als dit word opgelost

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa