Klacht: wel betaald maar geen levering en geen reactie

op 16 september 2019 over 4theperfectparty.nl in de categorie Internetshops - Feestartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 11.9 een bestelling geplaatst van stockgoederen die in principe op 1 dag leverbaar waren. Op vrijdag 13.9 stond het order nog steeds op ‘verwerken’ en heb ik gemaild dat ik het order wou annuleren want ik had de goederen nodig op 14.9. Ik heb ook onmiddellijk verzocht om een terugbetaling. Tot op vandaag geen enkele reactie !

Update 17.9
Na het plaatsen van deze klacht werd er mij ‘spontaan’ een waardebon overgemaakt. Alleen ik wil geen waardebon, ik wil mijn geld terug (wat ik al herhaaldelijk duidelijk meegedeeld heb)!
Ik heb daar nb. vlgs hun eigen verkoopsvoorwaarden recht op!
Blijkbaar zijn hun eigen verkoopsvoorwaarde -ook voor het bedrijf zelf- waardeloos.

Gewenste Oplossing:

oplossing: terugbetaling van het betaalde bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 4theperfectparty.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 4theperfectparty.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IgeborgLimbourg