Klacht: Slechte, late en verkeerde levering – Bestel hier niet!

op 26 juni 2019 over 4theperfectparty.nl in de categorie Internetshops - Feestartikelen

Op 5 mei vershillende artikelen bestel voor onze bruiloft. Na heel veel telefoontjes en mailtjes (allerlei verhalen over de late levering van de bellenblaas, die wellicht waar zijn) de bestelling op 15 juni ontvangen, ja dus na ruim anderhalve maand!
Helaas was de bestelling niet juist, linten waren te breed, slingers die ik besteld had zaten er niet bij, wel andere (maar die vond ik niet mooi) en er zaten 2 artikelen in die ik niet had besteld. Kortom niet wat je kunt verwachten en zeker niet omdat ze ruim de tijd hadden de juiste spullen in een doos te stoppen.
Ik heb ze nog een mail gestuurd met de mogelijkheid de bestelling te corrigeren maar daar heb ik niets meer op gehoord.

Die mogelijkheid hebben ze al gekregen maar niets mee gedaan!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 4theperfectparty.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 4theperfectparty.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mjanneke