Klacht: Geen terugbetaling van goederen die niet ontvangen zijn

op 21 juni 2019 over 4theperfectparty.nl in de categorie Internetshops - Feestartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee maanden geleden maakte ik een online bestelling van 107€ bij dit bedrijf waar ik 1:een maand heb moeten wachten voor ik deze geleverd kreeg. Na een aantal mails en een aantal telefoons die onbeantwoord bleven dan toch uiteindelijk gehoor gekregen te hebben dat een artikel niet leverbaar was maar toch was betaald hadden we afgesproken om alles te leveren dat binnen was en de rest via een overschrijving terug op mijn rekening ging komen. Dit heb ik namelijk op mail staan van het bedrijf zelf. Deze zaak is nu al een maand aan de gang en heb mijn geld nog steeds niet terug. Kan ik hier iets aan doen zelf of neem ik gerechtelijke stappen???

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld van de niet geleverde goederen terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 4theperfectparty.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 4theperfectparty.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karencas