Klacht: Geen geld terug, niet reageren

Nina de Groot op 02 juli 2021 over 4theperfectparty.nl in de categorie Internetshops - Feestartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 juni een bestelling geplaatst. De bestelstatus veranderde niet, bleef dagenlang staan op :wordt verwerkt. Op 10 juni, de dag voor ik het nodig had per mail geannuleerd. Werd op gereageerd van ‘o wat jammer, en excuus dat het zo lang duurde’. Maar vervolgens gebeurde er niets. Op 19 juni krijg ik ineens een mail met een waardebon twv het bestelbedrag. Direct gemaild dat ik geld terug wil, en geen bon. Op 24 juni nogmaals gemaild en vanochtend nog een keer. Helaas krijg ik geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat 4theperfectparty het bedrag zo snel mogelijk overmaakt op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 4theperfectparty.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 4theperfectparty.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nina de Groot