Klacht: Bestelling niet te leveren

In mei een hondenlijn en halsband bestelt voor de trouw. Na 14 dagen nog niks ontvangen. Email gedaan , na 1 week antwoord(wegens ziekte schreef hij ) midden juni zou het geleverd worden. Rond eind juni nog niks. Terug mail gedaan, weer week gewacht. De leverancier zou het nu kunnen leveren tegen eerste week van juli. Zeker voor de 10 de want dat was de uiterste datum, maar vond het al wel raar dat hij zei anders moet je een ringkussentje kiezen voor dezelfde prijs.
Nu doe ik deze week terug een mail, neen t is helaas niet te leveren ( 3 maand gewacht op niets ) . Ik vraag voor terugstorting, daar reageert hik niet op, wel waardebon, om daar dan nog iets te bestellen. Als ik onderstaande klachten dan lees, wie zegt dat moest ik nog iets nodig hebben , ik dit wel ga ontvangen. Op mijn mail vr terug betaling niks ontvangen

Terugstorting van de aankoopsom 27, 95

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 4theperfectparty.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 4theperfectparty.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Snoozypoes