Klacht: Bestelling niet ontvangen maar wel betaald

op 11 november 2019 over 4theperfectparty.nl in de categorie Internetshops - Feestartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Op 1 oktober 2019 heb ik een bestelling geplaatst op de website van 4theperfectparty.nl met de mededeling dat ik de snoepjes zsm nodig heb ivm mijn bruiloft. Helaas heb ik noch een reactie of mijn bestelling ontvangen. Ook mijn geld heb ik niet terug gekregen €36,40. Ik heb ze wel 4 keer een bericht gestuurd met het verzoek te reageren maar helaas, ze geven totaal geen gehoor. Deze mensen moeten aangepakt worden. Dit hier is stap 1.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug, die rotsnoepjes hoef ik niet meer omdat mijn bruiloft al geweest is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 4theperfectparty.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 4theperfectparty.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Halifa