Klacht: 4e in de rij

op 14 september 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Geachte heermevrouw,

Vandaag om 12.38 ben ik samen met mijn dochter boodschappen gaan doen in Jumbo Oud-beijerland. Ik sta bij de balie om sigaretten te kopen en mijn dochter staat in de rij bij de kassa. Ik sta nog even te praten met de werknemer achter de balie en draai mij nog een keer om omdat er wat gezegd wordt. Op het moment dat ik naar mijn dochter wil lopen, zegt een oudere mevrouw; ik mis mijn vaste cassière,” waar ik antwoord op geef door aan te wijzen dat zij bij de balie staat. Vervolgens ga ik naar kassa 7 waar mijn dochter staat en hoor ik van haar dat wij 4e in de rij zijn. Ik denk; ”dat is leuk eindelijk een keer geluk.” Ik doe namelijk iedere week voor zo’n 150 euro aan boodschappen. Mijn dochter informeerde een cassière hierover, die haar afsnauwde dat het niet zo was. Vervolgens hebben wij de op dat moment leidinggevende van de Jumbo, Riano, gebeld en het vermeld. Een discussie volgde al gauw en de beelden werden bekeken, waaruit bleek dat ik inderdaad 4e in de rij was. Er werd daarna al gauw gezegd dat ik de gratis boodschappen niet kreeg omdat mijn dochter bij de Jumbo werkt. Vervolgens werd er als tweede excuus gebruikt dat ik te lang aan het praten was met de dame achter de balie, onder het mom dat ik haar aan de praat zou hebben gehouden zodat mijn dochter 4e in de rij werd omdat zij niemand bij kon roepen door de ”afleiding”. Naar aanleiding hiervan heb ik het hoofdkantoor gebeld en Maaike aan de telefoon gekregen, waar ik het verhaal aan heb gedaan. Zij gaf aan dat het geen punt is dat mijn dochter bij de Jumbo werkt en dat ik alsnog mijn gratis boodschappen hoor te krijgen. Daarna besproken we het volgende punt: dat ik te lang bleef hangen voordat ik bij de kassa was. Maaike verbond mij door met Riano en vanaf dat moment wist ik al dat ik niks terug zou krijgen. Ik ben alsnog het gesprek aan gegaan en Riano bleef volhouden dat ik te lang bezig was geweest bij de balie en de baliemedewerkster had afgeleid. Vervolgens zegt hij wel een paar secondes later dat andere medewerkers ook hadden moeten opletten voor het bijdraaien, wat het verhaal van het ”afleiden” tegenspreekt.

Het feit dat hij suggereerde dat ik de baliemedewerkster bezighield zodat mijn dochter 4e in de rij was maakte mij ontzettend boos. Ik vond dit zo’n erge beschuldiging en al gauw maakte de boosheid plek voor verdriet. Ik kom al jaren bij de Jumbo en ben ook elke week een trouwe klant. Nadat ik het gesprek uiteindelijk had beëindigd, zette ik alles nog even op een rijtje. Daardoor kwam ik tot de conclusie dat ik vergeten te vermelden was aan Riano dat het zo lang duurde voordat ik bij de kassa kwam doordat de oudere mevrouw vroeg waar haar vaste cassière was.

Door deze manier van handelen zijn jullie een vaste klant kwijt. Het feit dat ik beschuldigd word als iemand die medewerkers bezig houdt om 4e in de rij te zijn vind ik heel slecht van niet alleen Jumbo maar ook het desbetreffende personeel.

Ik hoop graag zo spoedig mogelijk terug te horen van u.

Anja Sauer
Telefoonnummer: 06-20624037
Email: anjaenrob@planet.nl .

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ansie64