Klacht: 42.50 onterecht in rekening gebracht

op 01 december 2016 over Amac in de categorie Computerwinkels

Blijkbaar wel meer klanten hier last van! Dit wordt niet duidelijk gecommuniceerd door zowel Amac als Apple.

Mijn telefoon na maanden wegens omstandigheden pas in kunnen leveren. Apple heeft haar policy gewijzigd waardoor ze niet zo goed meer konden helpen als voorheen zeiden ze. Als het aan hun had gelegen hadden ze mij meteen een nieuw toestel gegeven. Ze hebben dit ook geprobeerd contact opgenomen met Amac eindhoven, kijken of die wilden ruilen, maar helaas ging niet. Toen doorverwezen naar Den haag of adam, helemaal vanuit brabant naar den haag, bleek voor niks te zijn want je had een afspraak moeten maken.
UIteindelijk keuze geworden inleveren bij amac eindhoven. Ze zouden een cs code op mijn dossier zetten, zodat ze konden zien dat er wat speelde bij mij. Helaas liet ik het toestel in die weken vallen, Scherm kapot. Ze zouden hier op de menselijke manier en gezien wat er allemaal gebeurd was rekening mee houden. Dat zeiden ze overigens ook bij amac, en dat zij normaliter als toestel gevallen was er 331 eurovoor in rekening brengen maximaal. Nu is dat opeens 379, want ze brengen 42,50 extra in rekening wat mij niet verteld is

gewoon ander toestel gezien hele dossier en sowieso die 42,50 eraf

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Amac over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hessab