Klacht: 40.00 euro teveel betalen buiten mn bundel

op 03 juli 2021 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een abonnement van 5.00 p,m incl sms en bellen. geen wifi deze staat ook uit. puur bellen gaat het om.
06 bellen doe ik altijd al via whatsapp mn huiswifi dus niet dit abonnement.

toch krijg ik na 10 maanden klant te zijn ineens een rekening van 40.00 dat ik moet bij betalen buiten mn bundel gebeld.

ik log steeds in mn app, er stond nog genoeg bel minuten

op t forum gezet, reageerd iemand die dit prive wil oplossen.
maar ook dara kom ik er niet uit. inloggen lukt niet meer, niet via de app of indernet, wachtwoord gegeten doet ie niet, en nw wachtwoorden komen niet aan of er wordt gezegd dta mn tel nr en email niet kloppen. wat t niet kan zijn.
weet echt niet wat er aan de hand is , maar is goed fout.

Gewenste Oplossing:

40.00 crediteren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simyo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simyo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simyo

Heeft op 06 juli 2021 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 24 juli 2021 om 19:03 geantwoord

er is helemaal geen oplossing geboden

Alle klachten die gemeld zijn door wanka