Klacht: 4 maanden op de grond slapen!

op 27 juli 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

In maart 2015 is er een paneel (2delig) van mijn ledikant Mika kapot gegaan.. é-mail met foto’s gestuurd van dit onderdeel en bevestiging gekregen dat het besteld werd.
In mei (2 maanden later!!) Ben ik gebeld dat er 1 onderdeel binnen was en dat ik als de 2e er was gebeld zou worden.. in juni nog niks gehoord (ondertussen al 3 maanden op de grond geslapen) heb ik weer gebeld het onderdeel was nog steeds in bestelling maar ze dachten dat het de week erna geleverd zou worden.. half juni niks gehoord en weer gebeld!! Nu zouden ze er een spoedbestelling van maken. Eind juniwerd er gebeld dat het binnen was. Bij de winkel aangekomen moesten ze eerst zoeken en kwam meneer uiteindelijk met het verkeerde onderdeel aan. Met excuses erbij werd er weer een SPOED bestelling gedaan die tot op de dag van vandaag (na ongeveer 10 telefoontjes later) slaap ik nog steeds op de grond!!! afgelopen vrijdag 24 juli zou ik weer terug gebeld worden maar niks gehoord!(Ik vind het schandalig!) Vandaag weer gebeld en verteld dat ik een klacht in ga dienen die mevrouw gaat mij vandaag (zeggen ze) terug bellen met een oplossing… Ik heb geen vertrouwen meer in jullie firma en hen er een hard hoofd in dat ik nog eerlijk geholpen word! Ik vind get ronduit schandalig dat de klanten zo behandeld worden! 4 maanden lig ik op de grond op een matrasje te hopen dat er de volgende dag gebeld gaat worden aangezien de rugpijn steeds erger word! 4 maanden die van de garantie af gaan! 4 maanden waarin de matrassen die ik toen heb gekocht bij het bed schimmel plekken krijgen omdat het vocht niet weg kan en die elke dag opgetild moeten worden en midden in de slaapkamer tegen de muur staan! Ik heb er geen woorden meer voor en ik verwacht dan ook dat ik deze week hoe dan ook op een bed kan slapen! Wat een service! Als deze mail ook niet helpt ga ik een advocaat in acht nemen omjullie aan te klagen! Ik eis of een nieuw bed, nieuwe matrassen waar geen schimmel in zit (ontzettend slecht voor mijn gezondheid) en nogmaals een excuus! Of ik bel vrijdag als ik nog niks heb de advocaat en zal via het socialmedia deze mail online zetten!
Alle oproepen mails en beloftes heb ik op papier staan en dit zal dan ook naar de rechter gaan!
Ik vond de leen bakker een tip winkel maar de service diemij nu geboden is heeft ervoor gezorgd dat ik nooit maar dan ook nooit meer 1 voet in deze winkel zet!
BEDANKT!

Ik ben tevreden als ik aankomende vrijdag op een gezond bed zonder schimmelmatrassen en rugpijn kan slapen!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mw van zetten