Klacht: 4 maanden geleden kast besteld wordt weer niet geleverd

Snebur op 20 september 2021 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie hier onder dit is de vierde keer. Denk niet dat de klantenservice te bereiken is dit lukt never nooit niet.

Beste heer Ruben,Re: ordernummer 62573708

Onlangs heeft u een bestelling geplaatst en ervoor gekozen om deze bij u thuis te laten leveren, hartelijk dank daarvoor! Helaas moeten wij u nu vertellen dat de bezorging niet op de afgesproken dag kan plaatsvinden omdat de voorraad in ons magazijn niet tijdig aangevuld is, onze excuses daarvoor.

Wij hebben de bestelling voor u verplaatst naar de eerst mogelijke bezorgdatum 20-10-2021.

Het is natuurlijk mogelijk dat deze nieuwe bezorgdatum voor u niet uitkomt of dat u andere vragen heeft, neemt u dan contact op met ons op telefoonnummer 088 – 78 60 200.

Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet / with kind regards,

Klantenservice Leen Bakker

image

Karperweg 3, 4941 SH Raamsdonksveer
P.O. Box 43, 4940 AA Raamsdonksveer
The Netherlands

Gewenste Oplossing:

Re: ordernummer 62573708 Geld terug en ik wil nooit meer iets te maken hebben met Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Snebur