Klacht: 4 keer op rij een koelkast met schade

op 19 juli 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste BCC,

High service, Low pricing… Daar merk ik op de afgelopen weken vrij weinig van.

Via jullie site heb ik op 11 juni een koelkast gekocht. Het gaat om het type koelkast van Samsung RB33J3200SA/EF met een waarde van 523.95 euro. Na het verrekenen van de laagste prijs garantie kwam dit uit op een prijs van 473.95 euro. Voor deze prijs verwacht je een koelkast van goede kwaliteit.

De koelkast zou op zaterdag 18 juni geleverd worden. Dit is ook de datum waarop alle ellende is begonnen.
Om de ellende (kort) samen te vatten hebben wij nu al voor de derde keer een koelkast geleverd gekregen met schade, zijn ons loze beloften gedaan en niet nagekomen, zijn de bezorgers op de niet afgesproken dag aan de deur geweest, heb ik uren aan de telefoon gehangen om bij de klantenservice erdoorheen te komen, heb ik een zaterdag thuis zitten wachten terwijl er geen bezorger aan de deur kwam, hebben mijn vriendin en ik al twee keer een dag vrij moeten pakken om op het moment van leveren thuis te zijn (om een beschadigde koelkast in ontvangst te mogen nemen), is mij al 3 keer beloofd dat ik terug gebeld zou worden over een eventuele compensatie voor de rompslomp en heb ik geen telefoon gekregen, is mij een giftcard van 10 euro geboden via facebook, kreeg ik de keus om voor 40 euro een koelkast te houden met een dikke deuk in de deur, heb ik al over de 100 berichten gewisseld met jullie medewerkers via de facebook-chat en al 10 keer van het kastje naar de muur gestuurd… Zal ik nog even doorgaan???

zaterdag 2 juli dachten we dat 3 keer scheepsrecht zou zijn… Helaas was ons dit geluk niet gegund. Na het uitpakken tezamen met jullie bezorgers zaten er alweer meerdere deuken in de deur. De vriendelijke bezorgers begrepen onze frustratie en hebben direct contact opgenomen met het hoofdkantoor. Na het voor de zoveelste keer uitleggen van de situatie is mij weer beloofd dat ik terug gebeld zou worden door de klantenservice om dit probleem op te lossen (tot op heden geen telefoon gehad). Daarna maar weer eens een poging gedaan bij jullie klantenservice… Na weer eens een kwartier in de wacht te hebben gestaan krijg ik vervolgens te horen dat er geen enkele melding is binnen gekomen en dat ik maar weer met een andere afdeling contact moet opnemen, de zogenoemde customer care. Bovenstaand ook naar deze afdeling gemaild op 6 juli. Tot op heden nog geen reactie.

Zaterdag 9 juli weer een nieuwe koelkast geleverd gekregen. Nu geen deuk in de deur maar in de zijkant van de koelkast.

High service, Low pricing… Denken jullie daar nog steeds hetzelfde over na het lezen van wat hierboven beschreven staat?
Via deze weg hoop ik dat ik dit probleem bij jullie onder de aandacht kan krijgen en nu eindelijk eens serieus naar een oplossing gekeken gaat worden..

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag gecompenseerd worden voor:
- De uren wat ik in de wacht heb gestaan bij de overvolle klantenservice;
- De dagen dat ik voor niks thuis heb zitten wachten;
- De dagen die ik en mijn vriendin vrij hebben moeten vragen om een beschadigde koelkast in ontvangst te mogen nemen;
- De loze beloften en leugens;

Ps. Een giftcard van 10 euro... Daar ga je het niet mee redden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 juli 2016 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jelle,

Dit is duidelijk meerdere keren en op verschillende fronten fout gegaan. Naast de overlast kan ik mij ook de frustratie goed voorstellen. Mijn excuses voor deze hele gang van zaken. Ik wil graag meedenken om dit op te lossen. Zoals vandaag telefonisch overlegd ga ik daarom een en ander in gang zetten. De besproken compensatie zie je op korte termijn tegemoet.

Hopende je vervelende ervaring hiermee alsnog naar tevredenheid te kunnen afronden.

Met vriendelijke groet,

Sander / BCC Customer Care

BCC elektro-speciaalzaken B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevreden klant van BCC