Klacht: 3x verzekering boeken ipv 2x

op 09 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb al 2x 7,95 betaald en toch schijft van dijk nogeen derde x 7,95 eraf.wat ik steeds moet terugboeken.
over de mail hoor ik maar niets hierover terug.
heb al betaling naar van dijk gestuurd als bewijs, maar komt blijkbaar niet aan.

Gewenste Oplossing:

goed in jullie admin zetten dat ik al betaald heb en stoppen met incasseren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 09 september 2017 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste wankadelaar,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij u meedelen dat er in totaal twee keer 7,95 euro in rekening is gebracht. U heeft 2 bestellingen geplaatst voor 2 kinderen dus dat is correct. De verwarring is welllicht ontstaan doordat u eerst beide bestellingen op 1 klantnummer had geplaatst. Wij hebben toen 1 bestelling geannuleerd (inclusief het bedrag voor de regeling) en vervolgens is op een ander klantnummer weer een bestelling geplaatst. Daar is het bedrag voor de regeling wederom gefactureerd.

Samengevat is het bedrag voor de regeling per boekenpakket (en leerling) 1x in rekening gebracht, wat volgens onze gegevens juist zou moeten zijn.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door wankadelaar