Klacht: 3x fout

op 07 april 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

16 augustus 2014 hebben wij een boxspring en topper gekocht bij de Leen Bakker. De boxspring stond in het magazijn waardoor deze direct mee te nemen was. De topper die wij wouden moest besteld worden. Deze zou na 6 weken geleverd kunnen worden.
Na 6 weken werden wij gebeld dat we de topper op konden halen. Eenmaal thuis blijkt de topper 160cm breed te zijn, terwijl we 180 besteld hadden.
Kan gebeuren, foutjes ontstaan nou eenmaal. Enige minpuntje: we moesten wéér 6 weken wachten.. Wij vroegen ons af, omdat het om een fout ging, waarom dit niet sneller kon….

Na ruim 7 weken konden we de nieuwe topper ophalen. Eindelijk na 3 maanden lig je op het bed dat je gekocht hebt..
Echter wat blijkt; de topper geeft na enkele nachten al ligplekken en na enkele weken neem ik toch maar contact op met Leen Bakker omdat dit niet hoort.
Zij waren het hier mee eens en na behandeling door het hoofdkantoor krijgen we akkoord om een nieuwe uit te zoeken.
Wij hebben een nieuwe uitgezocht die €20 duurder uitviel dus moesten we ook nog bijbetalen… Dit gedaan want je wilt toch graag dat fijne bed wat je uiteindelijk ook gekocht hebt.
Oké, wéér 6 weken levertijd…..

Nu 6 weken verder, worden we gebeld dat er opnieuw verkeerd geleverd is. De topper is 210cm lang ipv 200.
Dus hij moet opnieuw besteld worden: en ja, wéér 6 weken levertijd.

Tijdens dit gesprek heb ik laten merken dat ik hier écht niet blij mee ben omdat we dus als sinds augustus niet op het bed liggen wat wij gekocht hebben.
Mevrouw begrijpt dit maar kan er verder ook niks aan doen. Geen excuus of niks erbij..
Ook voorheen, bij de foute bestelling of de klacht over de ligplekken, krijg je niet meer dan een woordje ‘excuus’ via de mail en in de winkel lijkt het personeel dit normaal te vinden.
Leen Bakker is in de gehele situatie tot nu toe op mij niet overgekomen alsof ze het vervelend vinden dat dit fout gaat.

Terwijl we nu dus al sinds augustus 2014! aan het wachten zijn op de juiste topper…….. is dat normaal?

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik een tegemoetkoming zien en een excuus vanuit Leen Bakker. Leen Bakker komt op ons over alsof het de normaalste zaak is terwijl het voor ons toch echt niet plezierig is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ejhvanv