Mijn Klacht:
na een hele middag wachten krijg ik ’s avonds de mededeling Bezorging verhinderd, bezorgdatum gewijzigd. Bedankt DHL.
Dit is nu de derde actereenvolgende levering met problemen. Dan heeft de levering vertraging van twee dagen en vervolgens komt er helemaal niets. Dan kon het pakket niet afgeleverd worden. Geen idee waarom niet!! En nu dit weer.
Gewenste Oplossing:
DHL moet doen wat ze zeggen!!! En geen vreemde smoesjes om de klant te bedonderen!!

