Mijn Klacht:
Vandaag heb ik voor mijn zoon als cadeau een 3d space shuttle gekocht, maar dat was zeker geen succes. De onderdelen kan je niet eens aan elkaar insteken en na een paar pogingen zijn de onderdelen niet meer te gebruiken en/of worden deze gescheurd. Zelfs bij uitdrukken gaan de onderdelen kapot. Het is gelukkig niet zo een duur product, maar mijn zoon is wel erg gefrustreerd. Dat is wel erg jammer.
Gewenste Oplossing:
Ik ga kijken naar alternatieve 3d space shutle puzzels.

