Klacht: 3/4 werkdagen verzenden????

op 24 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 juli 2016 heb ik 3 artikelen besteld bij Miniinthebox. Ik heb 13.06 Euro betaald voor verzenden binnen 3 / 4 werkdagen. Nu heb ik nog steeds niks ontvangen en kan ook geen contact met de site opnemen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn betaalde producten hebben! En ik wil de 13.06 Euro terug want het is niet binnen 3/4 werkdagen verzonden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 24 juli 2016 om 20:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Molter

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen (4-5 weken) en een VERWERKINGSDATUM van 3-4 dagen. Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld.

Mvrgr.

Klantenservice Miniinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door Aurora 01