Klacht: 306 richting Uden om 16:18

op 08 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik was al een tijdje aan het wachten op bus 306 richting Uden bij de Hertog Hendrinksingel in s-Hertogenbosch om 16:18. Hij kwam er aan en voor deze bus reed bus 159. Deze stopte. Ik liep naar achter om bij bus 306 in te stappen samen met een andere man. We staken beide onze hand op. De buschauffeur reed gewoon door en stopte niet. Ik heb dit al vaker meegemaakt bij dezelfde halte. Belachelijk!

Als de chauffeur hierop wordt aangesproken en dat ik de reden weet waarom dit gebeurt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 juni 2016 om 15:09 geantwoord

Beste,

Niet leuk om te lezen dat jij samen met een medereiziger niet bij halte Hertog Hendriksingel in kon stappen. Ik begrijp dat je daar van baalt. Omdat je aangeeft dat je deze situatie wel vaker hebt meegemaakt, wil ik er graag melding van maken. Ik heb je klacht daarom intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat dit voorval besproken kan worden.

Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je in de toekomst verbetering zult ervaren en gewoon bij de halte in kunt stappen.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Lynnka