Klacht: 3 x onderstelsel defect

op 09 juni 2016 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Hallo twee keer eerder klacht gemeld ivm defect onderstel van qute q motion, twede keer de qute moon ontvangen maar nu voor de derde keer raak, rem is kapot, erg gevaarlijk natuurlijk. Ben er echt klaar mee mijn zoontje is net 10 maand en nu dus al voor derde keer iets stuk!

Ik ben er nu zo klaar mee drie x in 10 maand tijd! Wil nu heel graag gewoon mijn geld terug want dit werkt gewoon niet!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Baby-Dump.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 09 juni 2016 om 14:17 geantwoord

GEBELD MET MEVROUW, AFGESPROKEN DAT DE KLANT MET DE KINDERWAGEN TERUG KAN KOMEN NAAR ONS FILIAAL IN ALMERE.
DAAR GAAN WE DE KLACHT BEOORDELEN EN ALS DEZE GEGROND IS DAN KAN KLANT DE KINDERWAGEN INLEVEREN EN HET AANKOOPBEDRAG RETOUR ONTVANGEN PER BANK.
MEVROUW ACCOORD, KOMT HIER VOOR OP KORTE TERMIJN LANGS IN HET FILIAAL.

Reactie van de melder van de klacht Pauline Drost

9 maanden geleden - Net netjes gebeld dat ze de klacht graag willen beoordelen en wanneer klacht klopt idd netjes het geld terug, alleen bedenk me net dat ik wel met de kinderwagen helemaal heen kan in de trein maar niet zonder kinderwagen en met baby terug kan, dus graag zou ik vragen of ik misschien een filmpje na u kan sturen met hierop het defect, om het om vervolgens op te laten halen en geld terug te krijgen......

Reactie van de melder van de klacht Pauline Drost

9 maanden geleden - En wat betreft de regenhoezen twv 14,95 pst die ik heb maar niks meer mee kan nu? Misschien om via prive mail dit te bespreken babydump ?

Heeft op 10 juni 2016 om 09:12 geantwoord

Ik zou nog graag mail contact willen betreft overige punten/ opmerkingen die ik heb geplaatst

Alle klachten die gemeld zijn door Pauline Drost