Klacht: 3 weken lang wachten voor verzoekreparatie

op 29 september 2017 over Eigen Haard in de categorie Woningcorporaties

Ik was net van mijn vakantie teruggekomen , tref ik de ingang deur van mijn woning helemaal kapot ingetrapt en er hangt een briefje van de politie dat ik moest ze bellen, wat heb ik van hun begrijpen is dat de brand melder ging af toen de buren hebben de politie gebeld en hebben ze deur geforceerd om te kijken of er brand was maar gelukkig was geen brand het was het batterij van de brand melder low ik heb een verzoekreparatie aan hun gevraagd en ze gingen mee akkoord het is nu 3de week en ze zijn nog niet bij me geweest ieder keer als ik hun bel vertelden ze me dat ik wordt teruggebeld en ik werd nooit eens teruggebeld of over reparatie gesproken ze liegen gewoon tegen mij !!!
Mijn deur nu wordt alleen met klein slotje dicht gemaakt en als er een inbraak zou gebeuren eigen haard neemt de verantwoordelijkheid

Als binnenkort de deur wordt vervangt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eigen Haard

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eigen Haard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mtaybi