Klacht: 3 weken in Marina park Volendam geweest wij zijn/waren vaste klant

op 12 juli 2012 over Roompot in de categorie Vakantieparken

geachte Roompot,
wij zijn vanaf 25 juni t/m 9 juli in Roompot MArina park volendam geweest.
wij hebben net een baby gekregen en hij was 6 weekjes geworden en dachten het in roompot volendam te vieren ons geluk.
De eerste 2 weken hebben wij heerlijk genoten van het verblijf.
Wij boekten er een weekend bij in een 7 persoon bungalow , en troffen daar wat klachten aan, zoals :
– niet schoongemaakt en opgeruimd huisje lagen nog vuilnis spulletjes die wij zelf hebben weg gegooid er is een schoonmaakster bij geweest die heeft haar excuus aangeboden.
de douches deden het ook niet het water werd heet en koud dus dat hielden wij niet lang vol.
vervolgens hebben wij eten via internet besteld in de avond, en door dat de bel het niet deed zijn wij dat mis gelopen hebben de hele nacht geen eten kunnen halen en bestellen.
De volgende dag zijn wij in de middag naar de receptie gegaan , doordat wij een baby hebben konden wij niet in de ochtend de melding doen.
toen wij de melding deden kregen wij later een telefoontje van de manager van het park , die vervolgens op een onvriendelijke manier ons afgehandeld heeft met ‘de douches werden wel warm toen het persooneel het even 2 minuten kwam checken.
ook werd er gezegt nu het zo laat in de middag is kunnen wij er niks meer aan doen.
ik heb op een vriendelijke manier gevraagd om een ander verblijf, haar antwoord was:
– nee ik doe daar niet aan , en ik heb een slecht gevoel bij jullie.
– er zijn andere mensen in jullie huisje en die staan niet op het reservering.

Ik heb toen duidelijk gemaakt dat , het bezoek van ons was.
de volgende dag wouden wij ondanks de slechte service toch nog een midweek bij boeken omdat wij een slecht weekend in de bungalow hebben gehad , niet gedouched, 1 nacht zonder eten door de deurbel , en een vieze lucht waarschijnlijk van bbq ofso.

ik heb in de ochtend met het persooneel gebelt en hun handelde mij elke keer even snel af met ja ik bel u zo terug er zijn nog huisjes en aanbiedingen en dan werd ik weer gebelt met nee we hebben geen huisjes meer en dan weer ja we hebben wel huisjes.
toen hebben wij besloten dat ik zelf naar amsterdam zou gaan om ons geld op te halen en vrienden kwamen ons halen met de auto en mijn vriend zou met de baby op het park achterblijven wachtend op mij met het geld.
toen heb ik de receptie gebelt om het huisje te boeken voor de midweek en kreeg ik de manager aan de telefoon en die vermelde , ‘ik vind jullie geen prettige mensen , ik heb een slecht gevoel bij jullie.. jullie klachen alleen maar en ik wil dat soort mensen niet op mijn park.

Vervolgens heb ik toch een gesprek aangevraagd en gekregen ik ben direct naar de receptie gegaan en zij kwam met haar persooneel naar mij toe zeggend ‘nee jullie mogen hier niet meer komen..

ik vind dit een heel raar gebeuren..
mede omdat wij een baby hebben zijn wij hele nette en rustige mensen wij veroorzaken geen lawaai helemaal dus geen problemen.

wij zijn in het verleden ook met onze ouders en oma hier geweest en heel veel plezier gehad.
nu vraag ik mij af heeft de manager van jullie park soms een slechte nacht gehad en dat geprojecteerd heeft op ons?
ook hebben wij een e-mail gehad dat wij de borg niet terug krijgen , terwijl wij het huisje helemaal schoon hebben achtergelaten , opgeruimd en schoongemaakt.

wij willen in eerste instantie onze borg terug.
en een week voor alle schade opnieuw een vakantie bij roompot.
wij zijn heel veel geld hieraan kwijt geweest in jullie supermarkt en jullie weten zelf ook dat het niet bepaald goedkoop is zeker niet voor ouders met een baby.
wij hebben hier lang voor moeten sparen en als dan onze vakantie zo eindigt is een naar gevoel en vind ik dat jullie hier iets aan horen te doen zodat wij in de toekomst misschien nog vaker willen boeken.
op dit moment zien wij dat zeker niet zitten.

hoogachtend vriendelijke groeten, van familie Mukandila

Bericht van Roompot

5 jaren geleden - Geachte gast, Hierbij delen wij u mede dat wij uw klacht per heden in behandeling nemen. U ontvangt binnen 2 weken een reactie onzerzijds. Met vriendelijke groet, Webcare team Roompot Vakanties

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 20 juli 2012 om 16:07 geantwoord

Wij hebben inmiddels contact met de gast opgenomen en het een en ander uitgelegd.

Alle klachten die gemeld zijn door mukandila