Klacht: 3 weken in afwachting van 1 schroef

op 17 maart 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bureau gekocht. Toen ik het thuis wou monteren bleek er 1 belangrijke schroef te ontbreken in het zakje met alle schroefjes. Volgende dag ben ik naar de leenbakker gereden en heb daar verteld dat ik een schroefje mis. Het was allemaal geen probleem, het zou worden besteld en ik kon het binnen 2 dagen verwachten. 2 weken later nog steeds niks, dus ik belde en toen zei de vrouw dat het uit China moest komen en dat ik het nu wel ongeveer zou moeten krijgen. Nu al bijna 4 weken voorbij nog steeds niks!!!!!! Ik ben zo ongelofelijk boos.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat schroefje of me geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door noortjuhh