Mijn Klacht:
We hebben al drie weken geen folders ontvangen.
En die weken ervoor pas dinsdag rond etenstijd.
Ook wel eens dinsdagavond 21.00u??
De aanbiedingen in de winkels gaan vaak al maandag en dinsdag in……dus dan ben je te laat voor de aanbiedingen!!!!!
Gewenste Oplossing:
Bezorgen op zondag

