Klacht: 3 uur te laat op 4/1 voor terugreis en 4 dagen daarna op 8/1 voor heenreis niet tijdig kunnen komen door planningsfout

Ingrid van Buuren op 09 januari 2024 over Rotterdamse Taxi Centrale in de categorie Taxibedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gevraagd is medisch noodzakelijk een rolstoelbus voor heen en weervervoer naar ZKH Dirksland. Geen Caddy. Op 4/1 was eerst de wachttijd op afroep 2 uur het werd 3 uur.
Op 8/1 werd er 5 minuten van te voren gebeld door chauffeur dat ie nog in Terneuzen was en pas een uur later kon komen. Foutje van de planner Omar, die zeker dacht dat Hellevoetsluis een kwartiertje rijden zou zijn vanaf Terneuzen was de tekst. ZKH konden we niet meer halen i.v.m. een vooraf gepland functieonderzoek en daarna specialist. We hebben moeten afbellen. RTC zou ons terugbellen op het telefoontje van de chauffeur, gebeurde niet. Dus zelf gebeld, want chauffeur had nog wel teruggebeld met de mededeling dat er toch pas over een uur gereden kon worden. Het enige wat de RTC kon zeggen was dat het allemaal heeeel vervelend is. En niet aardig dat de chauffeur de naam van de planner had genoemd.

Gewenste Oplossing:

Ik schrijf niets uitgebreid. We moeten zelf oplossingen zoeken want het ging dus 2 maal mis, en die laatste was nog het ergste. Ik wil geen eigen bijdrage betalen van 118 euro voor een jaar. Hoor graag.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rotterdamse Taxi Centrale

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rotterdamse Taxi Centrale nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid van Buuren