Klacht: 3 personen in een 2-persoons kamer

op 30 april 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben via Expedia een reis + vlucht in juli 2016 geboekt naar Lisabon via de telefoon en ik keek mee via internet. Wij waren met 5 personen. 2 ouders, 3 kinderen (21 jaar, 18 jaar, 16 jaar).
Wij hadden geboekt bij Holliday Inn Lisboa. Na inchecken bij hotel bleek dat er maar 2 bedden waren. Voor nr 3 op 1 kamer was niets geregeld. Bij de receptie gemeld en toen een klapbedje (dubbel geklapt bed op wieltjes) gekregen, waarvan het matrasje zo dun was dat je op de middelste lat lag. Weer bij receptie gevraagd. Nee wij hebben geen kamers voor 3 dus enige mogelijkheid is om een extra matrasje er op te leggen. Ook de hotel manager had geen oplossing, met een grote glimlach. Mijn dochter is 1 meter 80, en weegt 70 kg. Liggen was dus niet lekker. Uit eindelijk de 2 matrasjes maar op de grond gelegd. 6 nachten op de grond geslapen. Raar als je een kamer voor 3 boekt. Vreemd voor een Holliday Inn. De laatste dag toen ik het bovenste matrasje er af haalde om een foto te maken van hoe dik het was, zag ik pas hoe vies het matrasje ook was. Toevallig liep ik de 2e dag langs een kamer die werd schoon gemaakt en daar was duidelijk 2 aparte bedden en een slaapbank. Een andere kamer had 3 aparte bedden naast elkaar. Moet me erg vergissen als ik dat verkeerd gezien heb.
Dit heb ik bij Expedia en hotel aangeven en direct bij thuiskomst nog een keer. In oktober heb ik nogmaals hierover een mail gestuurd naar Expedia maar …
NOOIT MEER IETS OVER GEHOORD !!!!!! Vreemd toch? Alleen van hotel kleine reactie: Sorry dat je ontevreden bent, en we werken eraan.

Ik verwacht toch minstens een reactie van Expedia over het voorval en hoe het kan dat ik een 3 persoons kamer boek en betaal maar dit niet krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kouwenhoven