Klacht: 3 mei

op 04 mei 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dag, vanavond is het tot 2 x toe fout gegaan met het doorberekenen van de 20% korting. De vorige keer had ik dit ook al, vind toch irritant dat je als klant zo oplettend moet zijn. Dit moet niet nodig zijn. Nu kwam ik er bij 1 van de 2 bonnen thuis pas achter. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik dit vervelend vinden en dit oplossen.

Gewenste Oplossing:

Als ik sowieso hetgeen wat ik tegoed heb alsnog krijg en daarbij een stukje compensatie voor het ongemak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annekeboom