Klacht: 3 maanden zonder koelkast

op 20 april 2020 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

28 januari 2020 melding gedaan van kapotte koelkast, binnen de garantie aangezien hij 1 jaar oud was. Werd eerst bang gemaakt met dat ik hem had moeten ontdooien(het is een no frost koelkast) en als her hieraan lag zou ik 120 euro moeten betalen. Ik was het hier niet mee eens aangezien zij adverteren met “no frost nooit ontdooien” maar kreeg vervolgens een standaard riedeltje over dat ze geen discussies wilden voeren(wat ze trouwens vrij snel al doen ook al stel je gewoon een vraag). Vervolgens toch een afspraak gemaakt voor 3 weken later. Dag voordat de afspraak was deed mijn koelkast het opeens, dus de afspraak snel afgezegd met de angst dat ik 120 euro mocht betalen. Bleek van korte duur, dag erna deed die niks. Nieuwe afspraak gemaakt en moest weer 3 weken wachten op een monteur. Die heeft hem gereset en hij zou het weer moeten doen. Deed die niet dus derde afspraak gemaakt voor 2,5 weken daarna. Monteur kwam langs, constateerde dat er wat moest worden vervangen maar dat moest besteld worden. Dit duurde vervolgens 2 weken. Nu moest hij het weer doen maar opnieuw werkt hij niet. Zojuist gebeld en ze kunnen er over 3 weken weer zijn. Terwijl de monteur de vorige keer al aangaf dat dit het laatste was wat hij kon doen.

Al met al zit ik zodra de monteur er 8 mei weer is al 3,5 maanden zonder koelkast. Vervolgens zal hij constateren dat hij niks kan(zoals hij de vorige keer al aangaf) en moet er een nieuwe koelkast komen. Hoe lang mag dat weer gaan duren? Belachelijk slechte service waarbij constant wordt aangegeven dat de klantenservice “er helaas niks aan kan doen en zij zijn afhankelijk van andere partijen”. Wie kan hier dan wel wat aan doen? Want dit duurt allemaal veel en veel te lang.

Als ik een koelkast op korte termijn heb die het doet

Alle klachten die gemeld zijn door YvonneMonique